Sunday 9 February 2014

Revin in 5 minute

12. 10. 2013



Together with Diana Mesesan, we started the Revin in 5 minute project. Our focus point is escapism. We are curios about the ways people escape their everyday lives, where they go, what they do, or what they are thinking about. Diana is taking the interviews and the photos, and I am in charge of the illustrations. This is our first post.

"În faţa clădirilor poţi să vezi câţiva angajaţi care fumează. Sunt însă foarte departe de Daniel, care grebleaza frunzele, le strânge şi apoi le pune în tomberoane. Gazonul redevine verde, cu excepţia unor bucăţi mici, desprinse din frunze. (...) Îl intreb care e evadarea lui. “Când vin la muncă, nu încerc să scap de realitatea de aici, să mă gândesc la altceva. Încerc să îmi placă ce fac aici, nu doar să fac timpul să treacă şi să primesc nişte bani.” Mă întreabă şi el, dar tu cum evadezi, aşa că îi spun povestea mea, cum la muncă îmi puneam uneori căştile şi pentru zece minute mă rupeam de tot. “Şi pentru colegii tăi, cum crezi că era, să te vadă atât de absentă?”"








No comments:

Post a Comment