Sunday 9 February 2014

Revin in 5 minute

5.02. 2014

Diana Mesean took this interview with the Argentinian photographer Renata Arrigone Ghizzo.
"Fotografiile mele sunt o formă de escapism, pentru ca mă transportă într-o secundă în trecut. Am făcut multe fotografii în casa Lydiei, bunica mea paternă, care locuieşte în Santa Rosa, La Pampa, oraş în care m-am născut. Din perspectiva mea de nepoată, ardoarea religioasă şi iubirea necondiţionată pentru sfinţi o definesc cel mai bine. (..) Oraşul în care m-am născut a fost mereu atemporal, cu case din trecut, ce par scoase din machete din filmele din anii 40 şi care convieţuiesc cu spaţiile noi şi moderne, case vechi pe care civilizaţia le va transforma inevitabil în mersul său. Liniştea a ceea ce e un început de oraş şi final de sat produc o senzaţia de apartenenţă constantă, aşa că e necesar să mă întorc acolo, pentru a mă reîntâlni pe mine."





No comments:

Post a Comment